środa, 20 października 2010

Doktor świrek.

Przyszłam ze szkoły, odrobiłam lekcje, obejrzałam Polską Majkę na TVN i poszłam spaś. Obudziłam się o 19:00 jak na mnie to naprawdę wcześnie. Zaczęłam się uczyć ponieważ pani może pytać. Kiedy skończyłam się uczyć to była 20:00 poszłam się szybko umyć, zjadłam kolację, jak zwykle pokłóciłam się z rodzeństwem. O 21:00 poszłam do pokoju i czekałam, co 15 minut zmieniałam pozycję. Sekundy, minuty, godziny się ciągły nie słychanie! A dalej nic ciekawego się nie stało, musiałam iść spać ponieważ o 6:00 musiałam spać, zasnęłam o 23:00.
Znowu było to samo, obudziłam się w tym samym miejscu. Po cichu wyszłam z tego pokoju i poszłam zwiedzać ten "zamek", "dom", "willę". Szłam długim korytarzem ale tym razem fioletowym, było cudnie. W pewnym momencie wyciągałam głowę i wyjrzałam za ściany kto się kłucił i zobaczyłam trzy kobiety i jednego kłócącego się mężczyznę.
-Co pani tak patrzy? Niech Pani wyjdzie! I to już! A tak wogóle to co pani tutaj robi?
-Yyh... Ja przepraszam najmocniej! Ja nie chciałam!
I  pobiegłam dalej, nie mogłam słuchać już tego wariata.
-Co pan najświętszego zrobił? To przecież była królowa!
Usłyszałam te słowa już cicho ale nie mogłam uwierzyć o co chodziło że to była "królowa" i to niby chodzi o mnie?
Nagle korytarz stał się szary i wróciłam do mojego pokoju.

wtorek, 19 października 2010

Co to za miejsce?

Dalej nie wiem gdzie jestem, nie wiem kim jest ten "pan" i nie wiem dlaczego tu jestem.
-Przepraszam bardzo ale gdzie ja jestem??
-Panienka znajduje się w świecie chmur.
-Fajnie a co to jest za pomieszczenie?
-To jest Panny pokój.
-Niech Pan do mnie mówi Bomba a nie Panna, Panienka, Pani. To jest wkórzające.
-A Pa.. a ty Foka.
-Okej ha ha ha. Foka.
Wyszliśmy z mojego pokoju i weszliśmy do jakiegoś dłukiego i do tego szarego korytaża. Ale tu jest pięknie.
-Kiedy wrócę do domu?
-Właśnie idziemy w kierunku twojego domu.
-Fajnie.
I faktycznie byłam już w domu, a foka zniknęła. Jest 6:00, ciekawe czy wszyscy jeszcze śpią. Wyszłam z mojego pokoju i faktycznie wszyscy jeszcze spali. Budzik obudził mnie o 7:00 ponieważ muszę ubierać się do szkoły, zjadłam, umyłam się, ubrałam i wyszłam z domu. Akurat kiedy wyszłam przyjechał po mnie autobus szkolny, bardzo lubię nim jeździć zawsze jest w nim wesoło. Wysiadając z autobusu myślałam o wydarzeniach ubiegłej nocy, bardzo jestem ciekawa tego co się wydarzyło. Wchodząc do szkoły zatakowały mnie dziewczyny z klasy, moja klasa liczy 29 osób, na prawdę bardzo fajnych.
-Bomba! Bomba!
-Tak wanilio i cukiereczku?
U mnie w klasie każdy ma przezwisko ja mam np. Bomba a na nazwisko -Ha. Serio!
-Czy masz zadanie?-wanilia
-Zależy z czego.
-No z ... - cukierek
-Z....?
-Z austriackiego! - wanilia
-Właśnie! - cukierek
-Mam, jak możecie nie mieć zadania przecierz... nie ważne.
Tak samo u nas w szkole każdy ma szafkę, a do tego każdy na początku roku ją malował na taki kolor jaki mu się podoba.
-Macie.
O przyszła moja BFF. Moja BFF ma przezwisko CZARNA ponieważ lubi czarny.
-Czarna! Nie wiesz co mam ci do opowiedzenia.
-Gadaj!
-No ...........................................................
-Co ci jest!
-Nie wiem.
Okazało się że nie mogę powiedzieć akurat tego zdania. No trudno, nie mogę się doczekać tej nocy.

poniedziałek, 18 października 2010

Fajny Gostek! Ale ubaw!

Gdzie ja jestem? Czy ja jeszcze śpię? O wiem walnę się!!
-Auuua!
Ktoś idzie! Głupia! To nie jest sen no więc po co krzyczałaś? Czy jest jeszcze ktoś bardziej tępy od de mnie? Chociaż mam wysokie IQ ale jestem tępa !
Puk Puk!
O rany, rany. Co ja najświętszego zrobiłam? Co? Co? Ten ktoś jeszcze puka? A może to nie jest więzienie? Za co by mnie mieli karać? O wiem za co? Pewnie Krystian zakablował na mnie że mu żelki zjadłam!
Już nigdy więcej nie zjem nikomu żelek!
-Panno Bombo?!
CO?? Znają moje imię? O wiem co im odpowiem!
-Tu mnie nie ma! A po za tym jak mam na nazwisko?
Co? Teraz to już na pewno wie że tu jestem! Ty jak mogłaś?!
-Panno Bombo, teraz to ja wiem że Panna tam jest a na nazwisko ma Pani Ha właściwie -Ha. Ma Panna 14 lat i mieszka Panna w ...? Tego nie pamiętam! Ma Panna 2braci, znam tylko przezwiska.
-Niech mi da Pan spokój!
Wszedł do pokoju. Wyjęłam głowę spod kołdry i zobaczyłam małego ja skrzat gościa. Był na prawdę śmiesznie ubrany.
-Ha ha ha Jak Pan jest śmiesznie ubrany! Ha ha ha! Widział się Pan w lustrze!?
-Yh yhm. Nazywam się Foka. Pan Foka.
-Ha ha ha!! Może być coś bardziej śmiesznego! Nie no! Czy dzisiaj jest Prima Aprilis?
-Proszę Pani staram się być miły ale moja cierpliwość się kończy. No więc czy Panna woli się dalej śmiać i żebym stał się nie miły czy ..
-Panna woli się nie śmiać i żebym był miły. Wie Pan co dziwny! Nie ma Pan poczucia humoru? Czy Pan był wychowywany w normalnych warunkach?
-Ja tak, byłem i nawet miałem średnią 5,6.
-Ooo. A ja miałam ... yyy, nie pamiętam no ale to jest akurat najmniej ważne. A zna Pan jakiś kawał?
-Ja tak, znam i to strasznie dużo! Byłem królem kawałów.
-To niech Pan jakiś mi opowie!
-Jest taki jeden Litek i wołali na niego LITEK! Ha ha ha!
-To jest ten "niby" kawał? Czy Pan sobie kpi ze mnie? Śmieszny jest Pan!! Ha ha! A jak Pan jest modnie ubrany! Ha Ha! Co to lata 60?

Czary - B o m b a - h a

k o n i e c t e g o c o p i s a ł a m. : )

sobota, 16 października 2010

a) początek b) koniec

odpowiedzcie w komentarzach czy to jest:
a) początek
b) koniec

Hej, to mój pierwszy dzień.

No, no . Co za dzień, co za tydzień. Tańczę, tańczę i jeszcze raz tańczę.
W czwartek było  s w e e t ' a ś n i e .! nawet nie wiecie jak. Było ekstra pprzedstawionko, ppokazik mmody ii koncert . był mój "niby" kochany Justin Biber. Ale było cudnie. Był YOU CAN DANCE!
Tak tak nie wierzycie?! To uwierzcie! Ja wieeem co piszę. Ja piszę co chcę.!

                                              KONIEC!

       UWAGA! wiadomość z ostatniej chwili!
Po woli zaczynajcie nosić czapki ponieważ zaczyna się ZiMa! O jeah! Wreszcie będę zjeżdżała z górki na Pazurki! Yhym . Będzie Bosik...

                                            KONIEC!

UWAGA! wiadomość nr2
Już za parę dni HALLOWEEN  ja to KOCHAM nawet nie wiecie jaaak !  TO być prze fajowa zabawka.!
Naprawdę za tydzień powiem jak się HALO' strasznie ubrać! M. in. c z a r o w n i c a .!
Haaa haa. ja wiem co jest dobre!
Oh jeah jeah jeah jeah.! to się wie!
                                                KONIEC!